Vem hänger med?

Vår trip kommer börja i Calefonia och sluta i Florida. Vi ska hitta på massa kul, saker som jag inte vill berätta nu.Ska hålla dem hemligt ett litet tag. ¨
 
Men vem hänger med oss på denna trip?
Ja, eftersom vi har 4 bebisar med oss behöver vi ha med oss mormor och morfar
Sedan är också Mondays familj med och hon har 3 syskon så vi blir många barn. Baccon och Bamse väger under 8 kg så de får också följa med! Sen är det väl självklarheten själv att Freddy följer med
 
 
Många har undrat om Freddy bor hos mig? 
 
Ja, det gör han. och det är en lång historia. Båda hans föräldrar var missbrukare hans pappa dog och hans mamam är på syket. han fick själv välja vem han ville bo hos och valde oss. Så mamma och pappa är då hans föräldrar och vi är syskon. hahah, nä men riktigt så är det ju inte. Freddy och jag har varit tillsamans i 2 år snart. Den 15 november blev vi tillsamans 2010. Freddy är 15 år och jag är fyller snart 13. 
 
 
PUSS OCH KRAM. 
 
Lite bilder på mig och freddy:  och en video
 
 Vår första bild. haha, kommer verkligen ihåg den agen.
 
 
 


Kommentarer
Moa

Ni är verkligen jättefina tillsammans.
Men vem är det som också tar dem otroligt fina bilderna?

Svar: Tack, duVissa bilder har Emmy tagigt. De senaste har varit allt från vänner, till familj och vissa foton är sådan självutlösare :)
Elin Gavlián

2012-10-29 @ 09:34:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0