Jag stannar nog ett tag till

Ja som rubriken lyder, jag stannar nog ett tag till iallafall. Men ensak jag vill få är läsare någon som har någon ide hur man får läsare? skriv gärna
 
EN tråkig sak som har hänt är att Morfar blivit lite sjuk och vi måste åka tillbaks till Florida, Miami där vi bor senare i dag. Men jag. Har ändå en 1 vecka ledigt där så det är skönt. Ska bara hänga på stranden och sånt när vi kommer hem. planet går om 5 timmar så måste packa det sista för att sedan åka till flygplatssen. Men först måste jag trösta ledsna Sigge och Marry som inte vill åka hem, hehe.
 
HEJDÅ UNDERBARA HOLLYWOOD! 
 


Kommentarer
Julia

Jag kan länka dig, vi har ändå hyfsat många läsare :) <3

Man kan kommentera andras bloggar, vissa kollar in på din blogg då. sen finns det typ tävlingar också "veckans blogg" och sånt.

Det är det ända jag vet :)

2012-11-02 @ 13:06:33
URL: http://moajuliaemmy.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0