Wihhoo

Hej bloggen! Hade helt glömt att vi skulle åka hem till sverige i kväll så i dag har jag packat hela dagen och det känns som allt är i. Klart att jag har glömt något för det gör jag alltid. så typiskt mig. När jag kommer till sverige som jag snart är eftersom vi är på flygplatsen nu så kommer jag gå ut och fota lite vårbilder så håll utkik. Jag har inte varit så flitig med långa inlägg men har inte ron och lusten just nu. Jag håller fortfarande på att smällta allt detta med bloggen och Emmy. Hemskt när personer ljuger. Så mitt liv är ju inte så intressant som " personen skrev det som" vi hade tex ingen sån kväll innnan hon dog men hon sa vissa av de grejerna som stog på sjukhuset men inte alla. Och nu har vår familj en svår nöt att knäcka. Ska vi stanna här eller blir det för svårt att gå vidare då? Att sluta tänka på allt negativft här har vi tillbringat många minnen med Emmy det kanske väcker känslor och då blir det svårare att mova on. Kanske vi flyttar hem till Sverige. För vi kan inte blunda för verkligheten, vi kan inte fly från allt. Någon gång måste vi inse att detta inte är en dröm detta är verkligheten detta är vårat liv. Det är vi som bestämmer hur det kommer bli och hur våran historia slutar. va mest det jag ville säga. kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0