Bacon och Bamse

Hello.
 
Precis gått en härlig runda med Bacon och Bamse, Mina två hundar. Som är ny inköpta. Har helt glömt att berätta om dem kanske bara för de är en sådan stor del av min vardag så jag är så van vid dem så jag inte lägger märke till dem.
 
Baccon är leksig och går fint i koppel och Bamse är lugnet själv men går inte lika bra i koppel men det ska vi ändra på. Jag är väldigt engaerad i mina hundars liv och Bamse och Baccon är mina hundar. Jag och Emmy pratade alltid om att ha hund och de skulle heta Bamse och Baccon, Men Emmy han tyvärr inte uppleva det. 
Jag älskar verkligen dem även om jag bra haft de två älskningarna i 2 månader. 
 
Baccon och Bamse är verkligen roliga att titta på när det leker konstigt nog är det alltid Bamse som ger sig och Baccon går med högt huvud där i från. De är så söta  nu när dem är valpar också. Bamse är såklart leksig men sover mest bort hela dagarna. Baccon är lite mer på g hela tiden men sover rätt mycket han med, men det gör dem när de är valpar. Det kan vara rätt skönt att få en paus från varandra, man blir lätt arg på dem när det inte går som jag vill. Men det går lika snabbt över, Speciellt när man ser deras fina bruna ögon.
 
Hunden är verkligen människans bästa vän, dem förstår en och de är mer mänskliga än vad man tror. Jag verkligen älskar dem.
 
Dessa inläggen kommer inehålla mycket fakta om mig, eftersom allt som skrevs innan var falskt, Gör det bara för ni ska få en bättre uppfattning av mig och mitt liv. Nu kalla mamma att lunchen är klar, För er som inte vet är klockan  14.26  här 
 
 
 Baccon och Bamse. TVå godinar
 
 Baccon är verkligen inte shysst, Utsäkta att de är så skitiga på denna bild.
 Jag och Bamse hemma hos våran mormor och morfar
 
 jag och Baccon 
 
Det får räck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0