Jag är back!

Ursäkta för en blogg paus men det behövdes verkligen! Jag saknar verkligen Emmy även om det har gått flera månader är saknaden fortfarande stor. Ett hål i mitt hjärta som läker långsamt. Och kommer nog aldrig lagas.
 
En status upptatering nu då: Jag är 12 och ett halvt och har flyttat till USA och bor jätte nära min kusin Monday och hennes familj. Freddy och Andrew min kille och Mondays kille kommer jätte bra överens även om det skiljer 3 år. Mina minstingar då alltså Diego, Marcel, Diego och Miranda har redan blivit 5 månader och är jätte söta. 
Kommer ni nu i håg hur det var med alla mina syskon?  bäst jag rabblar upp dem en gång till eller?
VIll att första platsen ska stå tom för hon är mitt syskon och finns alltid med mig jag kommer alltid vara nummer 2.
 
2. ELIN                   ÅLDER: 12 ½
3. ALICE                 ÅLDER: 8
4. JOHN                  ÅLDER: 6
5. SIGNE                ÅLDER: 4
6. MARRY               ÅLDER: 3
7. SIGGE                ÅLDER: 3
8. HARRY                ÅLDER: 1
9. LILLY                  ÅLDER: 1
10. DIEGO               ÅLDER: 0
11. ALFREDO          ÅLDER: 0
12. MARCEL            ÅLDER: 0
13. EZMERALDA     ÅLDER: 0
 

Får ni ett vagt minne? Nu ska ni inte titta på vissa bilder här för dem är falska men kommer lägga upp nya bilder som är sanna. Så alla vet
 
Jag har börjat tävla badminton igen och snart når jag sm nivån här i USA. Det är mycket med skolan och jag har börjat high school gick upp något år eftersom man börjar skolan när man är 5 i spanien. 
 
USA är verkligen tufft. Och jag gillar det men de är väldigt mycket grupper och det är som på film. Alla har sina egna bord. Töntar, sportnördar, Pluggisar, populära.
 
NU Vet ni var jag befinner mig och jag ska försöka blogga flititg. men blir svårt eftersom jag tränar skola och sedan ta hand där hemma.
 SÖTA HARRY. HAN har fått en fin halloween jacka :)
Ni vet denna bilden? Det är miin pappa och Esmeralda. Coolt. i Bakrunden är det Marry
Söta Signe :) 
 
 
 
Lilly och Alfredo
 
Marry, sötis
Coola harryy
 
 
swaggie sigge
 
 
Varför så sur marcel?
 
 
Varför så söt Diego
 
 
John har blivit långhårig 
 
 
Söta Essie
 
 
Coole sigge
 
De får räcka tyärr ingen bild på Alice då hon vägrar vara med på bild :( 
 
kramis 
 
Trackback
RSS 2.0