Tyvärr.

Tvärr är jag redan vaken, klockan ör bara halv 7. Sigge bestämde sig för att vakna redan 6 och han väckte Marry med. Så nu har jag satt igång en film till dem och själv tittar jag lite smått på den och sitter vid datan. Jag tror de ser Spykids eller något? 
 
I dag ger vi oss ut och shoppar och kanskse om vi har tur träffar vi en kändis. Hoppas hoppas..
 
Vill så gärna lägga ut en bild på de 3 som sover i vårt hotell rum men alice och freddy hade väl dödat mig jag tror inte John hade brytt sig. Hahha, de ser så roliga ut. 
 
Nu ska jag faktiskt fixa lite tidinstälda och kolla på filmen den är ju faktiskt rätt bra. 
 
Förresten sitter med misteltoe med justin i hörlurarna blir sugen på jul :) 
 
Sedan är det någon som har tjatat på en bild på mitt ansikte så här har du, den är snart ett halvår gammal men det får duga 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0