Gårdagen var bäst †

Nu är jag precis hemkommen från beachen och tänkte skriva ett litet inlägg till er.
 
Jag tänkte börja skriva lite om gårdagen. Gårdagen var verkligen bra, för det första flög vi ju hit och dagen blev väldigt lång från 3 på morgonen till ungefär 12 på natten, jag vet att jag borde lagt mig tidigare men jag är en riktigt nattuggla. Vi hann med både det ena och det andra, Vi hann både checka in på hotellet och fixa i rummen för att sedan ta oss en tit på the walk of fame. Där var verkligen nice, och bilder ser ni nedan. Jag skulle verkligen rekonmendera alla att åka dit. Ett härligt ställe, mysigt tyckte jag där var och skönt att familjen kan göra något tillsammans var längesedan. 
 
Två av mina favorit artister.
 
I dag då, somsagt kom precis hem från beachen. Var verkligen härligt i santa monica. Riktigt härlig sand och havet  var underbart. I morgon ska vi nog shoppa. här kommer bilder från stranden

 
lite bilder. 
 
Klockan är just nu 14.27 här :) kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0