Highway man!

Hejsan Bloggen! 
 
har fått många frågor om hur mitt hus ser ut, om det är stort, maffigt ja osv. 
Ni kan kanske själva lisa ut att det är rätt stort eftersom vi är 13 syskon + mamma pappa. 
Så huset är stort, Vi har ett riktigt nice hus. Jag lever i mitt drömhus, helt allvarligt. Vi har pool på två ställen en på sne sidan och  en på baksida. Vi har walkincloshet och världens shysstaste vardags rum. Vi har 3 våningar nästan 4 den 4 är typ en vind som vi har som mys rum kan man säga.
 
Vi har 3 olika ingångar. Från mitt rum ser man ut mot palmerna
 
bilder: 
 
 Ingång från sne backsida svårt att förklara
 
 Ingång från framsida, Huvudentré
 
Baksida, utgång, ingån. 
 
 Vårt vardagsrum
 
 Trappan upp till  3 våningen
 
 Palmerna från mitt fönster
 
 Min walkincloset som jag delar med mamma
 
 Mys rummet där uppe.
 
 
Nu tror ni jag lever i drömmen men även jag har brister och mitt liv är långtifrån problem. Men detta huset får mig att må bra. Men bland allt detta bra får vi inte glömma vad som tog oss hit och vad som gav oss kraft och det var Emmy. Vi glömmer dig aldrig. BÄsta syster. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0